Snöööööö!

Det är dags med seminarium igen, som jag kommer att ha imorgon. Det kommer nog att gå bra och det är inget mer med detta och till något roligare nu, alltså snöööööö.

Det står ju snö här uppe, men inte är det snö i Sundsvall än, men det kommer väl snart, eller inte på ett tag.
Det är plusgrader på dagarna och så länge det är plus, så kommer ju ingen snö. Ganska logiskt :).

Nu börjar jag längta en massa till snön, kan jag helt klart säga. Eftersom att man kan köra skoter mm, men känner bara för snö nu, helt enkelt.

Gör inte ni det?

Tänkte säga att jag är nyklippt nu också då. Skönt att slippa det långa håret och ha kort nu och det blev snyggt. Får se om jag lägger upp en bild senare.

Nu blir det att sleepa för mig, men ni får ha det så bra tills vidare.


Kommentarer
Postat av: smurfen

haha, sov gott då ^^

hatar snö jag :D

2010-11-03 @ 01:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0