Snart vinter :)

Det är snart vinter  och jag längtar väl till vintern, men ändå inte. När man tänker på att det kommer att bli så jäkla kallt, så förvinner längtan till en viss del.
Det kommer att bli roligt att få köra skoter igen och det är väl det jag längtar mest till, tror jag.

Det finns både nackdelar och fördelar med vintern, eller hur?

Det är ju härligt med vinter och idag när jag körde in till Sundsvall/stan, snöade det ett tag. Min första tanke var att det kanske är dags att byta till vinterdäck på bilen.

Det snöade så lite och på en sådan kort tid att det inte är något att snacka om egentligen.

Lägger upp lite bilder, som togs i vintras.

Ni får ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tränar du någonting? :)

2010-10-15 @ 11:38:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser kul ut =)

2010-10-15 @ 16:17:50
Postat av: Fii´kii

Får ta lite fler skoterbilder i år med. Den här gången kan vi nog få till några riktigt häftiga! :D

2010-10-16 @ 20:10:05
URL: http://fiikii.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0