Gör helg nu!

Seminariumet idag gick jätte bra.
Det gick till och med bättre än väntat och det är ju great. 

Jag har gjort helg nu, kan jag helt klart säga. Jag är ledig imorgon, men ska ändå in till Mittun och jobba med gruppen i några timmar och det har jag inte något emot. Det är intressant, det som jag pluggar till nu och vill bara lära mig mer och mer.

Haha, jag är inte en plugghäst, men projektledarutbildningen är intressant, kom ihåg det. :)

Visst ja, imorgon är det innebandyträning i tre timmar och sedan match på lördag.
Hoppas på att vi vinner .Håll tummarna för det nu.


Jag hade tänkt att bjuda på lite musik, så njut.





Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

jotack jag mår brta:) hur mår du?

2010-10-22 @ 12:44:32
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0