Snart lov och allt möjligt.

Det är lov om två veckor igen och det är super, så att man kan ta och vila en massa.
Det blev inte så mycket vila under det här lovet som har varit, på grund av en massa plugg och det var inte roligt, kan jag nämna på en gång, men det var ett måste.

Jag lade ut en massa tid på plugg, men det är och var värt det kan  jag säga er, på grund av att jag kommer att vara klar med dessa ämnen efter proven, eller rättare sagt provet, därför att jag hade ett idag och har ett imorgon och sedan är det klart.

Håll tummarna för mig imorgon( torsdag), så att det kommer att gå bra på provet.

Jag lägger upp ett till inlägg ganska snart, men nu ska jag ta och vila och sedan träna, så ni får ha de så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0