Lovet är igång

Ja, lovet är igång, som sagt och jag har hunnit med en massa saker, men har tyvärr inte fått tillbaka bilen än och jag börjar att bli irriterad på detta och på grund av att jag inte har haft den i en månad eller mer.

Har jag tur, så kommer jag att få den i veckan, men då säger jag bara så här då. Då måste jag ha en massa tur, men det kan alltid hända att jag kommmer att få den, men vi får se vad som händer.

Ni undrar väl, vad jag ska göra under resten av lovet och jag har faktiskt ingen aning själv, men det blir väl att ta ut skotern en del, ta det lugnt och dra in till stan några gånger.


Åre är ett ställe som jag verkligen skulle vilja åka till nu och då menar jag det verkligen, väldigt mycket, men jag kommer inte att nämna varför just nu, men kanske någon annan gång, hehe :).


Ni får ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

fin bild på dig och fin blogg:D



kika gärna in min blogg så kan vi kanske lägga till varandra på bloglovin?:D

2010-03-12 @ 07:13:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0