Allt möjligt

Ja, då ska jag försöka att skriva om allt möjligt, som nog kommer att bli svårt, men ska alltid försöka :).

För några minuter sedan fick jag några klagomål om att jag bloggar för lite och då tänkte jag att det är lika bra att blogga en del nu då, så att klagomålen slutar.

Jag sade helt enkelt att jag inte har tid med att blogga jämnt och fick då svaret skyll på det , men det är sant att jag inte har det.
Jag tränar en del, pluggar och gör annat, så det är svårt att hinna med, men jag kan alltid ta och försöka att blogg mer.

Sedan så är det snart lov igen och då kommer jag helt klart att ha mer tid för att blogga och då kan det bli upp till två inlägg om dagen och det låter väl helt okej eller hur?

För mig blir det nog att dra upp till Åre och ha en massa kul, men jag  kommer inte att säga vad i det här inlägget , hehe.


Veckans fråga?

Vad ska du göra under lovet?

Snart blir det träning för mig, så ni får ha det så bra idag.




Kommentarer
Postat av: julia

sötis, då ska vi vara! <3



tycker du jag är lik Jessica Alba? kommentera gärna mitt ''Julia Alba'' inlägggg?

2010-03-27 @ 16:23:38
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jag tar åt mig äran av klagandet ;)

2010-04-03 @ 19:59:26
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0