Skönt med sommar!

Jaa, då har man tagit studenten.
Det var som sagt ett tag sedan och sedan så är man ju ledig och snart ska jag börja  att jobba också då och det blir väl roligt, tror jag.

Brorsan ringde mig igår kväll och sade att han hade fixat jobb åt mig och jag blev hur glad som helst, eftersom att jag hade frågat om jag kunde få jobba på samma ställe, några veckor innan.
Då sade dom nej, men nu har jag jobb där och det är kung.


Jag hoppas verkligen att det kommer att vara roligt att jobba på Sund Birsra, men det blir det nog. Jag ska sitta i ett kontor och sköta servrar, datorer och rita en massa på Solid Works. Jag kommer nog att vara inne på montaget också då.

Det värsta är väl att jag måste ha en fungerande bil, om jag ska jobba och det har inte jag och har inte haft det ett tag. Mercedesen är och har varit sönder ett tag och det är Tändmodulen som är sönder på den och till er som vet vad en modul till en bil är, så vet ni väl att den kostar hur mycket som helst ny.

Eftersom att den kostar mycket ny och då snackar vi om 30.000 kr, så letar vi efter en beg modul till bilen, men i tillfället finns det inte en modul till den sortens mercedes som jag har, men det kommer väl att finnas någon gång.

Men jag ska ändå köpa en ny bil snart, så det är lugnt.

Men nu ska jag kolla på film, hare gött.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Fan vad gött att du fick jobb!! :D

Kul för dig.



Det blir väl en Lamborghini ;)



P.S. Jag brukar gå in ibland på MSN och kolla om du är där. Inte varje dag, men ibland. Vi snackar lite om vi får fatt på varandra nån gång hehe. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0