Slut på lovet

Det är ju  en dag kvar av lovet och tycker att det skulle vara skönt att få vara ledig två veckor till, eller rättare sagt ett tag till iallafall och jag vet att många tycker som jag.

Lovet har rullat på väldigt snabbt nu, kan man väl säga och det är så oerhört trist eller hur?.
Jag kan inte fatta att loven tar slut så fort som dom gör, man hinner inte med att göra allt som man har planerat att man ska göra.

Ni känner väl igen er i det här?, men  det finns såklart en massa positivt med att skolan börjar igen. Man kommer att få träffa en massa folk på skolan igen och sedan kommer det tråkiga i det hela då och det är att man ska börja att plugga en massa igen, som jag har gjort under lovet och det är trist.
Men sådan är ett måste, för att bli framgångsrik i framtiden.

Det här lov har varit ganska OK ändå, så jag ska inte klaga.
Det roligaste har nog varit att jag har kört skoter och ska lägga upp en eller två bilder, så får ni se hur härligt det är ;).

Ni får ha det så bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0