Sjuk igen då

Ja, jag är sjuk igen då och jag är såklart less på att jag är det, men det är inte så mycket att göra åt detta, förutom att stoppa i sig en massa  nyttiga saker och ta det lugnt.

Jag fyller år på söndag och det har jag nämnt förut, men då ska jag inte vara sjuk iallafall, på grund av att det skulle vara drygt om det skulle vara så , eller hur?

Det som jag hoppas på , är att vara frisk på torsdag och jag kommer nog att lyckas med detta, eller vi får rättare sagt se om jag kommer att vara frisk då. Men sådant kan man inte veta nu, så vi får se hur det blir med detta.

Nu ska jag försöka att få i mig en massa nyttigt.

Ha en fortsatt trevlig tisdag.


Kommentarer
Postat av: magnus

Nee , det skulle ju inte vara kul att vara sjuk på sin födelsedag. hoppas verkligen att du blir bättre!

2010-01-27 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0