Plugg

Ja, som det står här ovan ,ska det här inlägget handla om plugg.
Jag har pluggat som en tok de senaste dagarna och pluggar som en tok än och det är  inte roligt, kan jag säga er.
De ämnen som jag pluggar är matte och programmering och matte är man så oerhört less på, eller hur Fredde? och det är man väl på programmeringen också.

Sedan så är det matteprov imorgon och det är det sista jag kommer att ha och  sedan slipper jag matten  och  har jag programmeringsprov på torsdag och slipper det också.

Det blir skönt att slippa matten iallafall och det är nog många som tycker  att matte är det värsta och svåraste som finns eller hur?

Det här får räcka för nu och jag ska fortsätta med pluggandet.

Hare så bra.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

HATAR MATEMATIK!!! (åtminstone när det är så svårt så att man inte ens vet varför man har det)

2010-01-13 @ 14:42:00
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0