Fyller 19 imorgon då =)

Vill en , en gång påminna er att jag fyller år imorgon och jag räknar med att få ett grattis av er imorgon, så ni får ta och  komma ihåg att skriva upp något sådant, eller hur hehe ;)?

Ni vill väl säkert veta vad jag har gjort idag, eller inte. Jag tar och skriver upp vad jag har gjort idag ändå, men jag har inte gjort så mycket.

Såååå, lyssna noga nu.
Jag har kört en massa skoter och har dessutom fastnat en massa med den och det är väl inte konstigt att göra det om man kör där det nästan är en meter snö när man ska svänga en del mm, eller hur?

Sedan så har vi haft en massa gäster här och ätit massa gott och sedan tagit det lugnt. Okej då, jag har gjort en tråkig sak också och den saken är att plugga.


Ni får ta och ha en fortsatt trevlig lördag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0