De första skoldagarna

De första två skoldagarna är nu förbi och man var inte pepp för skolan i torsdags , kan jag säga. De här skoldagarna var helt okej, men det var ju bara två dagar och nästa vecka är det som vanligt och det blir jobbigare.

Sedan finns det en del personer , som har lov än och vissa har tur, kan man ju säga.  Vissa börjar på måndag, tisdag eller onsdag, men sådan tur har inte vi som går på Västermalms skola i Sundsvall iallafall, eller hur?

Det hjälper såklart inte med att jag klagar, för jag kommer inte  precis att ändra på detta med mina klagomål, så jag får väl komma med något annat att skriva om.

I torsdags då, efter några timmars skoltid, så var det någon eller jag som sade att man är helt slut och att det kommer  blir skönt med helg. Tänker man på detta nu, så  skrattar  man lite åt detta, på grund av att man nästan har haft tre veckors lov och hade då varit på skolan i kanske tre timmar.

Men det är ju lite onödigt att börja på en torsdag iallafall, men det gjordes väl så för att man ska få en  mjuk start och tänker man efter lite, så är det väl ganska smart att göra så.

Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Det känns som att jag var med på ett hörn på "sade att man är helt slut och att det kommer blir skönt med helg" haha :D



Det är gött med ledighet!!!!!!!!!!!!!! :)

2010-01-09 @ 18:07:08
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0