Top notch vettu :D

Nu har jag lite tur ju :D . Jag har börjat att chatta med en enormt vacker tjej. Det finns inget vackrare, hehe :D.
Det var det här inlägget jag menade här under.

Hon är lika söt som socker eller något liknande och ska träffa henne under  veckan och här längtar man helt klart. Jag lovade  henne att jag skulle skriva om henne i bloggen och måste såklart hålla vad jag har sagt.

Hennes namn börjar på A och säger inget mer om detta nu, men kanske sedan. Det här får räcka för den här gången, men lägger väl upp en fortsättning och hur det går inom det här sedan.


Det är väl lite trist att det är söndag idag, men det är ganska lugnt ändå. Jag hade tänkt att sitta och kolla på tv ikväll.

Ni får ha det så great :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0