Har varit lite off

Visst har jag varit off med bloggandet, men det finns viktigare saker i världen också.
Jag har haft tentor och en del seminarium att plugga till, men framförallt att plugga till tentan och detta har gått före en jäkla massa, kan jag säga er och det är inte bara bloggen som har lidit utav det här.

Jag har inte hunnit med att träna så mycket som jag har velat , men det blir bättre med detta snart. Tentan gjordes för någon dag sedan och då kan man ta det lite mer lugnt, men har ändå ett seminarium och individuellt arbete som ska göras den här veckan.

Men det fixar jag såklart och att plugga på Universitet/högskola är skitkul, kan jag säga er.


Ta inte det så att jag inte kommer att blogga mer utav det som jag har skrivit nu. Jag kommer att försöka att blogga hur mycket som helst och ibland har man ju inte tid att blogga så mycket. Det går ju upp och ner, eller hur?

Nästa inlägg som jag gör kommer att vara ganska speciell. Alltså att jag kommer att skriva om en enormt fin person, men detta tar vi då.

Blir att kolla på tv nu.

Ni får ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0