Nu blir det något intressantare

Jag har tyvärr inte fixat profilbilden än , men hoppas på att jag kommer att kunna fixa den ganska snart.

Nu kommer jag till det som är lite mer intressantare:

Det sägs att det kommer att hända en världskatastrof år 2012, alltså att jordens riktning kommer att ändras.

Nu ska jag förklara lite:
Våran jord snurrar åt höger  nu tror jag, men år 2012 i december kommer jorden att snurra åt vänster t.ex.

Solens styrka kommer att göra detta och sådant brukar inte hända så ofta, som ni nog förstår, men jag vet inte om jag kan tro på det här, men jag vet inte.
Igår kollade jag på Discovery world och där pratades det om detta i två timmar. När det här kommer att hända, då kommer allt vatten i haven mm att ändra riktigt och då kommer det att bildas vågar som kommer att vara 30 meter höga som kommer att ha en riktning mot alla länder förutom de länder som har en massa berg runt omkring sig , som kommer att bli skyddade av bergen.

Men om jag ska nämna antalet länder som kommer att klara sig, så är det bara två eller tre länder och tänk er att alla på jorden eller en massa folk flyr till dessa länder och då blir det ganska trångt, men jag kommer absolut att fly till något land av dessa länder om det  här kommer att hända.

Så, Sverige kommer att ligga under vatten, på grund av att det kommer att komma en 30 metersvåg från två håll i Sverige och det kommer då att vara två 30 metersvågor, men det kommer inte bara att hända i Sverige som sagt.

Vi tar en liten sammanfattning nu då:

Det kommer att komma en 30 meters våg först och efter det kommer det att komma en till 30 meters våg och efter det en 20 meters och en timme senare en 10 meters. Efter detta kommer inte många i världen att leva tyvärr.

Den enda räddningen är att åka till dessa länder, där det inte kommet att hända något , eller klättra upp i berg som är högre än 30 meter.

Världens forskare har sagt att dom ska försöka att komma på något, som kanske skulle kunna förhindra detta på något sätt, men dom har för lite tid till att börja bygga något och dom har  tyvärr inte bra  ideer som skulle kunna stoppa en eller rättare sagt två 30 meters vågor.

Så ,om vi överlever, så kommer  vi att leva ett helt annorlunda liv och då menar jag att inte bo i hus,  att inte ha el, väldigt lite mat, frysa på nätterna, inga fungerande mobiler, ingen internet som vissa måste ha m.m.

Men man kan aldrig veta om det kommer att hända eller inte, men det är väl bra att veta att sådant kanske kommer att hända,  det tycker jag iallafall.

Vi får väl se om det här kommer att hända år 2012 i december då.

Så här kan det se ut:
http://halfwaytoconcord.com/wp-content/uploads/2009/04/tsunami.jpg


//Thomas



Kommentarer
Postat av: Fii´kii

We are all doomed!!!! Nä men det är väl bara att skaffa sig en gummibåt och lite proviant på burk....eller så händer det inte. Tror det senare :)

2009-09-29 @ 08:17:46
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm stämmer de där då dör jag! eller ja de gör jag ju faktiskt bokstavligen oxå ;O

2009-09-29 @ 21:05:45
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Targa

Joo, jag menar ju det.=)

2009-10-01 @ 13:21:16
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Anonym

hemskt. fast man vet ju inte, det stog ju på första sidan att jorden skulle gå under en natt också.

2009-10-24 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0