Idag

Skoldagen var helt okej och jag slutade ganska tidigt.
I förra inlägget skrev jag lite om att jag skulle ha religion och den lektionen var  bra, alltså så bra att man inte somnade iallafall.

Nää, men det var bättre än så och sedan får det vara slutsnacket om detta.

Det som kommer att hända nu, blir väl att plugga lite och sedan tvätta bilen. Den ska vara blank hela tiden, det är en viktig sak och jag tror att det är många som tycker likadant angående deras bilar. Det är bara ett måste som sagt.=)

När det detta kommer att vara  klart, då ska jag väl ta det lugnt och ta och kolla på en film. Jag kommer att skriva en recension om filmen ikväll eller imorgon, om det kommer att bli en film ikväll.

Tills vidare får ni ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Fiikii

Låter gött det :)

2009-09-14 @ 19:36:56
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: niklas

aaa klart man vill hålla bilen ren å fin :)

2009-09-14 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0