Helgen

Ja, då är helgen slut snart då, men min helg var väl helt okej iallafall. Det är ju lite trist att det har regnat och varit ganska dåligt väder ihelgen, men det är ju så när det är höst.

Det jag har gjort under helgen är att jag drog till en vän som heter  Fredde och nu tänkte jag vara lite schysst att länka till hans blogg.

Vi vaxade min bil hos honom och det tog ett tag, därför att jag var ganska noggrann och det var nog Fredde med, eller hur Fredde?.
Sedan var det bara att ta det lugnt och det blev tacos hos honom och det var ju nice, men söndagen var inte lika bra, på grund av en massa plugg och jag tänker inte skriva mera om detta.

Nu blir det några bilder på bilen och mig:




Haha, jag ser lite konstig ut på den sista bilden. =)


//Thomas


Kommentarer
Postat av: niklas

najs merca!!!

2009-10-05 @ 20:43:43
Postat av: Targa

Tackar =)

2009-10-05 @ 20:58:30
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Ja jag tycker att jag var noggran hehe ;)

2009-10-06 @ 09:56:50
URL: http://the-proffesional.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0