Bio

Lite annat som är intressantare:

För några veckor sedan skrev jag något om att det kommer att hända en världskatastrof år 2012, med några detaljer om vad som kommer att hända.

Jag har kollat runt lite och det sägs att detta kommer att inträffa den 21 eller 22 december. Vågorna kommer inte att vara  30 meter höga och nu till det värsta då och det är att vågorna kommer att vara 1- 2 kilometer höga och jag har hört detta av en  massa forskare, alltså dessa viktiga personer, på tv.

Det kommer att börja med jordbävningar och sedan tornados m.m och detta överallt. Tänk er vad jobbigt , men det är inget som vi kan göra  något åt nu, på grund av att vi människor har fört  Jorden till det här stadiet och kan tyvärr inte fixa detta nu.

På fredag är det biopremiär på filmen 2012 och det är en film som handlar om  det som kanske kommer  hända oss 2012 och jag kommer absolut att se den och det borde ni också göra.

Här är en trailer  på filmen 2012:


Kommentarer
Postat av: Gås

Suck. För att citera Wikipedia:

"There are a variety of popular beliefs about the year 2012 that are generally considered to be non-scientific."



2012-konspirationsteorierna har ingenting att göra med global uppvärmning eller något annat som mänskligheten orsakat. Det hela är bara vrickade idéer som en massa muppiga new age-"forskare" hittat på. Bygger främst på att den Maya-amerikanska kalenderns slutdatum inträffar det året. Vilket naturligtvis inte betyder nånting överhuvudtaget.



Lern2källkritik, hördu. :p



Du kan ta och kolla länken jag bifogad för mer information.

2009-11-08 @ 21:43:03
URL: http://lmgtfy.com/?q=201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0