Lite allt möjligt!

Ja, då är det så att jag hade tänkt att skriva om lite allt möjligt också då.
Det skulle ha varit ganska enkelt att skriva om något, om man skulle haft något att skriva om.  Så idag visste  jag att jag ville skriva om något , men frågan var.

Vad ska jag skriva om?.
Ibland kan man ju ha svårt att komma på vad man ska skriva om, det kan ju inte vara vad som helst, så att det blir tråkigt att läsa.
Så jag tog och tänkte på detta  ett tag och kom på något att skriva om, som ni ser här eller hur? och dessutom att skriva om det vanliga som lyder så här.
Vad jag har gjort idag  och lite allt möjligt.

Så, vad har jag gjort idag då`?
MMmm, en ganska svår fråga. Hehe, skoja bara.
Jag har varit på skolan och haft en ganska jobbig dag, som man brukar ha ibland. Jag hade tre prov  och dom gick nog bra.
Därefter var dagen helt okej, på grund av att jag slutade tidigt och det var också helt okej.
Det bästa med den här dagen, var  väl att jag har kört fyrhjuling en del och det var väldigt roligt.

Nu ska jag ta och kolla på film och ta det lugnt.

Hare bra.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Hare :)

2009-05-20 @ 08:56:59
URL: http://booyaksha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0