Lite allt möjligt!

Jag tänker skriva lite om vad jag har gjort idag och lite annat också.

Ja, jag har som sagt inte varit aktiv med  bloggandet ett tag och jag märker ju att jag får mindre besökare för det och det är ju trist, men jag hade tänkt att börja att skriva mycket igen och intressant ska det också bli ska ni se.
Från och med idag ska jag minst skriva om en sak iallafall, så att ni får något nytt att läsa om varje dag och ni som trodde att jag hade slutat att blogga, har fel. =)

Idag har jag inte gjort så väldigt mycket förutom att jag har varit ute och sprungit en bit, eller rättare sagt en lång bit hehe och tränat lite annat också.
Pluggat har jag också gjort, som är tråkigt nu när det är så fint ute och man vill ju vara ute och göra något också, men det är viktigt att plugga som sagt.
Sommarlovet är här snart och det är ju bara att härda ut tills dess  och det kommer att bli så väldigt skönt med att  få ha sommarlov snart kan jag bara säga.

Det var ju ett tag sedan skrev om mig och Elin och vad kan jag säga. Det har inte gått något vidare och jag är skeptisk på att det kommer att bli bättre sedan =(.

Jag känner mig smått sjuk, så jag ska ta det lugnt resten av dagen tror jag.

Hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0