Var på akutmottagningen i måndags då.

Ja, jag var som sagt på akutmottagningen i måndags och det var inte roligt iallafall. Det blev en väldigt lång väntan,som nästan varade i sju timmar.
Armen krånglar igen och det som är fel, är att det klickar till när jag vrider på armen.
Det är iallafall ett konstigt ljud.

Dagens sjukvård eller rättare sagt Sundsvalls sjukvård är inte bra. Det borde finnas flera akutmottagningar i Sundsvall och det finns såklart bara en. Det är ju hopplöst att det bara ska finnas en, om det är en sådan stor kommun. Dom borde ju tänka på dom äldre och det blir ju inte bättre om det bara finns en akutmottagning.

I Stockholm då, där finns det flera iallafall och det är ju bra.  Om det skulle ha funnits en där, då skulle det  lätt kunnat bli allvarligt när många  äldra till exempel blir sjuk eller när andra brytter något eller något sådant.

Man ska ju inte bli tvungen att vänta i nästan sju timmar för att dom ska kolla på en arm och sedan röntka den tycker jag och jag tror att ni instämmer i den saken, eller hur?


Ha en fortsatt trevlig söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0