Om lovet och annat

Ja, lovet är här snart och det är härligt.
Jag kommer nog bara att ta det lungt under lovet, men något kommer jag  säkert att göra tror jag hehe.
Det blir nog bio eller bowling  någon gång nästa vecka, men jag ska försöka att köra lite skoter också. Jag kanske ska försöka att hinna med att träna lite också, men vi får se hur det blir med det. =)

Det blir nog ett härligt lov iallafall.

Jag hade tänkt att skriva lite om vad jag har gjort idag och jag har varit på stan med madre, padre och köpte en del saker, därefter åkte vi runt och kollade på sju olika bilaffärer. Det var lugnt på början och sedan blev det bara jobbigt att bara kolla och kolla på bilar.
 
Ska skriva en ganska härlig grej nu.
Det var så att vi åkte till en Mercedes - affär och där gick vi runt och kollade på en del bilar och sedan kom det någon som jobbade där och frågade om vi behövde hjälp och vilka sorter vi sökte.

Madre sade att C 180 eller C 200 skulle passa bra, han visade oss några bilar och sedan visade han oss en nice sportig mercedes.  Jag sade att det var en fin bil  till honom och att den hade härliga fälgar som sagt, därefter började han att vissa oss bilar som kostade mera och han trodde nog att madre och padre skulle köpa en bil till mig haha. Den sista bilen som han visade kostade 350.000 kronor och det är en del. Haha, tänk att han nog trodde att madre och padre skulle köpa en bil till mig och så är det ju inte.

Vi har iallafall hittat en bil som vi ska köpa och det blir en Volvo V50. Det är en nice bil, det är bara att köpa härligare fälgar till bilen och sedan blir den väldigt bra. Den har ju bra fälgar redan, men man måste ju pimpa bilen lite haha.


Efter allt detta kom jag hem och var ganska trött och tog det lungt ett tag. Senare sade Madre och Padre att jag skulle städa garaget och jag gjorde så, men jag ringde till en polare  och frågade om han hade lust att hjälpa till och få lite pengar. Det  tog ett tag att städa.
Senare kollade jag på film med några vänner och tog det lungt.


Jag ska kolla på en film nu och det kommer  bli Body of lies.  Den här filmen är nog bra, men det får jag se om ett tag.

Hare bra allesammans och ha en fortsatt trevlig söndag.
http://www.iwatchstuff.com/2008/08/29/body-of-lies-poster.jpg


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va sött av din vän att hjälpa till med städandet, tror inte många av mina vänner skulle göra det =/

2009-03-01 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0