Lite allmänt om helgen.

Jag har inte gjort så mycket under den här helgen. Jag har tagit det lugnt och kollat på filmer och det är ju nice eller hur.
Det har blivit lite pluggande ihelgen också och det är något som måste göras som sagt och det är ju inte någonting som är så roligt och det tycker ni också eller hur.
Ja, det bror ju på vad man pluggar som sagt och det kan ju vara något som är roligt och något som inte är lika roligt.
Jag pluggade matte och det är inte så väldigt roligt då, men det måste göras eller hur Holmström, Bergman och många andra.? hehe

Nog med detta då och jag hade tänkt att skriva lite om vad jag har gjort idag.
Ja, jag har tagit det lugnt som jag skrev här ovan, men jag har såklart gjort mer än så också.
Det jag har gjort är att jag har cyklat en mil och ni tänker säkert att, hur kan det vara roligt att cykla när det är vinter eller hur, men det var roligt och uppfriskande. Man rör sig iallafall och det är ju bra, men efter att jag hade cyklat den sträckan då tränade jag lite annat också hehe =).

Ja, vad gjorde jag sedan då, joo jag kollade på en film och det har blivit en del filmtittande ihelgen  =). Det är inte så ofta man har tid med att kolla på film och så under helgerna som sagt , så det var ju härligt att man hade en del tid med att kolla på film under den här helgen då.

Ha en fortsatt trevlig söndag med er.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Självklart



2009-03-30 @ 08:23:40
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0