Snart fredag.

Ja, men du.  Det är fredag imorgon.

Har inte så mycket att skriva, men det blir väll något iallafall.
Joo, nu vet jag vad jag ska skriva om. Jag kommer att skriva lite om hockey.

Timrå och HV71:
Synd att det blev lika mellan dem idag då, på grund av att timrås mål dömdes bort  och det var synd det.

Mats Sundins comeback:
Han har nu börjat att spela hockey igen, efter att inte ha spelat i nio månader. Innat gör Mats sundin  comeback  i NHL.

Han säger.
-Jag känner mig redo, men kommer säkert vara lite nervös, säger den 37-årige superstjärnan till Sportbladet.
- Jag vill verkligen spela och känner mig redo, säger han på telefon precis efter ankomsten till Edmonton.


Han har bara haft två riktiga träningar sedan ankomsten i mellandagarna.
Canucks coach, Alan Vignault, lovar att matcha sin nya kanoncenter varsamt i början och kommer tills vidare att använda honom i en kedja med Mason Raymond och Kyle Wellwood.

Lite annat nu:


Manchester Uniteds Cristiano Ronaldo, 23, kraschade med sin Ferrari i dag på förmiddagen, rapporterar brittisk media.Ronaldo ska ha klarat sig utan skador men enligt vittnen var hans Ferrari totalt demolerad.

Enligt tidningen ska Ronaldo ha tappat kontrollen över sin bil och kört in i ett vägräcke, inne i en vägtunnel, i närheten av flygplatsen i Manchester.
Enligt vittnen ska han ha haft änglavakt över sig.





Kommentarer
Postat av: Maja

Du borde skriva oftare :)

2009-01-13 @ 22:05:36
Postat av: Targa

Joo, det borde jag.



Det kanske kommer att bli så att jag kommer att skriva mera. =)

2009-01-14 @ 12:16:54
URL: http://agrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0