Lite om vad som har hänt idag och annat.

Har haft en härlig fredag iallafall.

Började tidigt och det är ofta det är så, men det skulle ha  vara skönt att börja 10.00 varje dag. Sådant kommer nog aldrig att hända och det är synd.

Senare hade jag  idrott och jag försökte att vara med så mycket som möjligt, men det gick ganska bra iallafall.  Bara sex dagar kvar tills gipset försvinner  Yeah hehe.

Hade samhälleprov idag också och det är inte så trevligt att ha prov på en freadag , men det funkar. Det gick bra på provet. =)

Jag slutade tidigt idag och det var härligt. Det är mycket bättre att börja tidigt och sedan sluta tidigt eller hur.

Jag vet att ni vill att jag ska lägga upp en bild på Elin och ni kommer att få som ni vill också. Jag kommer att lägga upp en bild på henne idag eller imorgon. Det kan bli senare än så också, men jag kommer att lägga upp en bild på henne iallafall. Det är bara att vänta och se hehe.

Nu ska jag pumpa lite musik och kanske kolla på en film.

Hare bra.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Pumpa på!

2009-02-28 @ 11:39:40
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0