Lite om idag och kanske annat.

Jag hade tänkt att skriva lite om idag och vad är det som har hänt då, joo jag hade en härlig morgon och sedan blev det filmtittande på skolan.
Jag hade en vanlig lektion idag också, men vad ska man säga. Det har varit en toppendag och  det är inte ofta man har det så bra eller hur.

Jag kommer nog att ha en ganska härlig dag imorgon också. Först  börjar dagen med att jag kommer att ha en lektion och sedan kommer jag att  ha håltimme i tre timmar , därefter arbetsstuga och där får man jobba med vad man vill och sedan slutar jag.


Tummen upp för detta

http://farm3.static.flickr.com/2099/2480787769_498659cb13_o.jpg


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Tummen upp för en friskare vardag.



Ne, men det var ju en bra film och sen en dålig. "Köpmannen i Venedig" fattade jag inget om. (Kanske för att man blev som man blev)

"Frankenstein" var dock över förväntan. :)



Nu ska jag krya på mig så att man tar sig till skolan någon gång i år. Åtminstone till nästa vecka. 3 prov. "Kan int bli bättre"



Being sick sucks!

2009-02-18 @ 15:21:23
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0