Lite om idag och kanske annat.

Den här dagen har varit ganska jobbig, men det är bara att tänka på att  det är lov nästa vecka och då blir allt mycket bättre.

Jag började som sagt tidigt idag och hade en del lektioner, därefter kollade vi på en film på skolan som handlade om shakespeare.
Den får nog 2 av 5 poäng  av mig.

Jag ska iallafall ta bort giset  ifrån armen nästa vecka på torsdag och jag längtar väldigt mycket till den dagen.  Jag kommer att kunna göra mycket mera när gipset är borta och det är fint det.

Jag kommer nog inte att kunna träffa Elin av dom dagarna  som finns kvar av den här veckan och det är väldigt synd, men det är ju bara så.
Hon har som sagt magsjuka ännu. =(
Nästa vecka ska jag iallafall träffa henne och  jag längtar  redan. Då är det två saker som jag längtar till och det är att jag ska ta bort gipset och att jag ska träffa Elin.

Ha en fortsatt bra dag.

Pussar och kramar till dig Elin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt för dig att få ta bort gipset! Vad heter filmen du fick se?

2009-02-27 @ 14:44:55
URL: http://bloggathan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0