Friluftsdagen och annat.

Jag hade som sagt friluftsdag idag och det var inte så roligt. Jag tog promenad och det  var  nog okej, men jag skulle ha  valt något annat om jag inte hade haft en bruten arm.
Det var ju trevligt att jag kom hem tidigt idag iallafall och sedan åkte jag och kollade på en Volvo V50 med madre.

Jag smaskade i mig en semla idag också och det var ett tag sedan jag åt en semla, så det var gott. Jag kanske kommer att köpa en till semla imorgon, vi får se. Det är iallafall inte omöjligt att jag gör det. =).

Idag har jag tyvärr inte skrivit så mycket med Elin och det är synd det. =(.
Det är ju därför att jag har så mycket skolarbete som sagt, det brukar ju alltid bli mycket innan ett lov . Nästa vecka har jag lov iallafall och det blir trevligt eller hur.

Imorgon ska jag försöka att skriva med henne  mera och en nacdel är att Elin har fått magsjuka. Då  kommer jag nog inte att kunna träffa henne  under den här veckan. Det är synd det.

Det är ju ännu en dag imorgon och vi får hoppas på att den kommer att vara bra.

Nu ska jag sova  iallafall och hare fint.


Kommentarer
Postat av: joel

jag var o curla jag:D svårt att curla med en bruten arm däremot ;)

2009-02-25 @ 16:15:34
Postat av: Targa

Joo, det är ju det.=(

2009-02-25 @ 17:17:13
URL: http://agrat.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Jag åt inte en enda semla igår. Otroligt!



Men du kan ju använda högern ;)



Hä på dä

2009-02-25 @ 18:39:26
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Du verkar som en rolig och trevlig kille^^ Jag gillar verkligen din blogg, den är både rolig och intressant att läsa!

2009-02-26 @ 14:54:53
Postat av: Viktoria

gör dagens goda gärning genom att rösta på mig i den här tävlingen. allt du behöver göra är att klicka in dig på länken och lämna en kommentar där du skriver Viktoria.



kram på dig<3

2009-02-26 @ 14:58:48
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0