Bilder på mig och Elin.

Jag har läst kommentarerna och märker att ni antingen vill ha en bild på henne eller  på mig och det kommer ni nog att få, men ni får vänta ett tag.


Lite allmänt:

Idag började jag sent och det var naturligtvis trevligt och sedan hade jag en del lektioner på skolan. Därefter film och den här dagen flöt på. Det var en ganska härlig dag som sagt.

Jag har dessutom skrivit med Elin en del idag ,som jag gör varje dag och det är lika roligt att skriva med henne varje dag.  =).

Nu ska jag sova och ha en härlig friluftsdag imorgon och hoppas på att sluta tidigt.

Hare bra.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Vet inte om jag tycker att den blev så härlig ändå. Jäkla långa backar!

2009-02-24 @ 15:55:27
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: malin

ok skriv mkt om friluftsdagen å Elin å sånt idag? =)

2009-02-24 @ 18:14:06
Postat av: Anna

Hej, det var ett tag sen jag kollade din blogg nu. Det verkar ju gå bra med livet för dig iallafall. Jag gillar din blogg och tycker det skulle vara roligt att läsa fler och längre inlägg :)

2009-02-24 @ 18:15:35
Postat av: Lisbeth

Hej ,du har en kul blogg,förtsätt så ;)

2009-02-24 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0