Nationellt prov imorgon

Ja, då har jag nationellt prov imorgon och ämnet är matte som inte är så roligt.
Jag hoppas på att klara detta prov imorgon iallafall, det skulle vara väldigt bra om jag gör det, men vi får se hur det blir.

Jag har pluggat i fler timmar varje dag i en vecka, så det borde gå bra tycker jag, för att jag nästa kan allt.

Efter provet blir det  lucia och sedan förhoppningsvis fika, därefter  en lektion och åka hem.
Det blir en ganska härlig dag, förutom att jag ska ha  prov i fyra timmar först.


Ni får ta och hålla tummarna för mig imorgon då.

Hare bra.


Kommentarer
Postat av: Julia

Goood luck söto!

2009-12-12 @ 22:40:27
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0