Vad som helst.

Ja, då har jag tänkt att blogga lite nu och det var ju ganska länge sedan jag gjorde något sådant. Men, man har inte lust att sitta vid datorn och blogga, eller göra annat  vid datorn när det är fint ute eller något och det är väl därför jag inte har skrivit något på länge.
Sedan har jag haft mycket att göra också och det är också en av  orsakerna  till att jag inte har bloggat på länge, men jag ska försöka att blogga  och vara mer aktiv med detta nu.

Jag kommer kanske inte att ha tid med att blogga varje dag, men jag ska försöka iallafall.
Då får jag väl hoppas på att jag kommer att få fler besökare i bloggen  och det skulle vara bra om jag kunde få lika många som jag hade förut. =)
Då hade jag 20 stycken eller fler  varje dag och nu har jag tyvärr inte lika många besökare, men det  beror såklart på att jag inte har varit aktiv med bloggandet på ett tag då.

Som ni nog kan förstå nu, så ska jag försöka att få fler besökare i bloggen och jag ska dessutom försöka blogga mera.
Det här är mitt mål tills vidare.


Något som jag har funderat på en del , är att göra om bloggen till en filmblogg och då enbart skriva om filmer. Jag kommer rekommendera en massa bra filmer och skriva vilka filmer som går på bio osv. Men jag har inte beslutet hur jag ska göra ännu, men det lutar nog åt att det kommer att bli en filmblogg.

Hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0