Skön dag.

Idag har dagen varit oerhört bra.
Ni undrar nog varför den har varit så bra och jag tänker nu skriva varför , så lyssna noga nu då  hehe. 


Dagen började med att jag först vaknade såklart =)  och därefter hoppade  jag i poolen och simmade lite och det var väldigt varmt och det var ju toppen.
Senare på dagen grillade vi och det var så  väldigt gott alltså, men jag har tyvärr inte bilder på detta.

Det skönaste med dagen, var  nog att jag lade mig på en solstol vid poolen och njöt av solen ganska länge och man måste ju passa på att vara ute så mycket som möjligt nu när det  är så fint ute på dagarna, eller hur ?

Efter att jag hade legat  på solstolen och lyssnat på musik, så blev det att hoppa i polen igen och jag vet inte hur länge jag simmade och så, men det var i mer än en timme iallafall. 
Efter detta kände jag bara att jag ville dra in och kolla på film eller något och det blev en film och jag kommer att skriva om den filmen senare.
Till filmen blev det en massa glass, med maränger och grejer  hehehe =).

Ja, jag gjorde inte så mycket mera  idag, förutom att träna och springa.
Nu kommer jag nog att ta och kolla på en film eller bara kolla på tv, helt enkelt.

Ha en fortsatt trevlig fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0