Filmdags

Ja, då är det filmdags då.
Jag kommer nog att göra den här bloggen till en filmblogg, som sagt och jag kommer dessutom  att skriva lite om vad jag  brukar göra på vardagarna m.m.

Men , ni kommer att märka att det mest  kommer att vara riktat mot filmer och sådant och då menar jag att jag kommer att lägga  ner mer  tid på att skriva om sådant, men det kan ju hända att jag kommer att skriva om annat också.
Det är väl bara bra att få läsa lite annat ibland också och inte bara om  filmer hela tiden.

Nu blir det annat här:

För någon dag sedan kollade jag på filmen Terminator Salvation och som ni hör, så är det en actionfilm och det är nog inte så svårt att förstå.
Den här filmen var helt OK, för min del. Om ni tycker om att kolla på actionfilmer, då är nog den här filmen något för er, på grund av att det är mycket action i den .=)


Jag tänker såklart inte skriva vad den här filmen handlar om, men jag kan väl nämna en del.
Det jag kommer att nämna, är väl att människorna är  i krig mot robotarna och försöker att komma på en plan  som skulle kunna förgöra dessa robotar.
Under den tiden ,så händer det en massa saker och det är bara  en massa action.

Den här filmen  får fyra ostbågar av fem av mig  4/5.


Det här får räcka för den här gången, men jag kommer att försöka att skriva mera nästa gång jag kommer att skriva om en film.

Hare bra.
http://screenrant.com/wp-content/uploads/terminator-salvation-poster-2.jpg


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jag tror att den kan vara en rätt så duglig Terminatorfilm även fast Arnold inte är med. Men den kommer aldrig att slå 1:an och 2:an. Asgrymma filmer!!! Två av filmhistoriens bästa. :D

2009-08-06 @ 12:34:33
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0