Filmdags

Ja, då är det  filmdags igen.
Jag har kollat upp om det finns  några bra filmer som går på bio nu och jo, det finns en del bra filmer att välja mellan. Jag kommer att skriva upp några här nu och dessutom lägga upp en trailer  på var och en av dom.

Filmer:
1.G.I.Joe: The Rise of the Cobra.
2. Linje 1 2 3 kapad.
3. Harry Potter och halvblodsprinsen.

Här är en  ganska härlig film som mest är riktad mot barn.
4. Ice Age 3


Jag kommer att ta och kolla filmen G.I.Joe: The Rise of the Cobra, nästa gång jag kommer att dra och kolla på bio och det kommer kanske att bli nästa vecka förhoppningsvis.

Här kommer en trailer på var och en av filmerna.:

G.I.Joe: The Rise of the Cobra:



Linje 1 2 3 kapad:



Harry Potter och halvblodsprinsen:


Ice Age 3:


Det kommer desstum visas en bra film idag klockan 21.15 på kanal 4.
Filmen heter Snuten i Hollywod  3 och jag har själv sätt den någon gång förut, men jag kommer att kolla på den ikväll ändå, för att den filmen är så jäkla bra.

http://www.funnythings.se/shop/image.php?object_type=product&image_id=3805

Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Snuten i Hollywood är skitbra!!!

2009-08-15 @ 21:27:18
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0