En härlig dag , med en massa bada.

Det har varit ganska mycket bada i poolen för mig idag iallafall. Jag tror att det var varmast idag, av alla dagar och det var härligt.
Men jag är jävligt röd överallt nu och ja, det är väl roligt att vara brun eller hur?, men det blev väl kanske för mycket idag.
Man ser väl ut som tomat då, på grund av detta hehe, eller hur Fredde?


Om det kommer att bli varmt imorgon också, ja då kommer absolut ta och simma eller något i poolen iallafall.  Det är bara att ta vara av den värmen som är här nu, på grund av att den inte kommer att vara kvar så länge.

 Jag har sagt samma sak till en del som jag känner också, att bara njuta av värmen och gör så ni också.
Man få väl stå ut med att bli solbränd, röd m.m tills vidare, men man ska inte överdriva för mycket bara, så att det blir farligt.

Det sägs att det kommer att bli kallare från och med på onsdag, men vi får se hur det bli med det och jag hoppas personligen inte det. Det kan gärna ta och  vara  varmt, några veckor rill. =)

Efter en varm dag, blev det en del regn och Oskar var här också, ni fattar va.
Jag tog två bilder under den tiden och tänker lägga upp dom  här och dela med mig av dom till er. 

Dom blev ganska coola.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0