Skrev fel kod två gånger

Ja, jag skulle ta ut pengar från bankomaten idag och skrev koden fel två gånger. Själv vet jag att koden inte var fel på grund av att jag har det uppskrivet på ett papper hemma och jag kollade på pappret. Den koden som jag skrev   stämde med det som jag hade hemma.

Dom måste ha gjort fel, på grund av att dom också tog kortet efter två gånger . Det brukar vara så att kortet blir taget efter tre gånger men det blev två gånger för mig då hehe.

Jag gick in till banken och och tog en lapp och väntade tills dem ropade upp mitt numer .
Jag skulle lämna min legetimation för att dem  ville ha uppgifter om mig och när jag tänkte ta upp den, märkte jag att jag inte hade med den. Den var alltså hemma. Jag tänkte, fan varför ska det hända nu.

Då  sade han som skulle fixa fram ett nytt bankort att jag skulle komma över imorgon. Ja, då ska man ditt imorgon och sedan måste man vänta en vecka för att få ett nytt bankomatkort.

Hehe, alltså vilka problem en bankomat kan ge.

Svensk uttagsautomat


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Ja bankatomater!

- Can´t live with them, can´t kill em!

2008-10-23 @ 19:38:18
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0