Den här dagen

Jag vaknade klockan 10.00 idag och därefter kollade jag på tv,gjorde skolarbete och sedan cyklade jag till min vän Fredrik. Hos Fredde fixade vi lite med bloggen och efter det spelade vi ett boxningsspel. Det gick ganska bra för Fredde med dem första ronderna och sedan kom jag ikapp honom och var nära att vinna, men det gjorde jag inte på grund av att han hade så tur att han slog till ett hårt slag på mig och då svimmade min gubbe.

Efter att vi hade spelat ett tag skulle vi hjälpa till att duka bordet på grund av att vi skulle äta mat och vi åt en  väldigt nice mat ,vi åt tacos och det var väldigt gott.

Medans vi åt  startades tv:en  som var i tv rummet där vi åt mat av sig själv och vi blev lite förvånad av det.
När vi hade ätit klart drog jag hem och det var ganska mörkt, klockan var då 19.00 och  jag hade åtta  kilometer framför mig när jag var hos honom.
Det var skönt att cykla och det tog ungefär 15 minuter att komma hem.

Idag har jag alltså cyklat en mil och sex kilometer.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jäkla bra ändå det. Jag som typ går 500 meter per dag. Nä men skämt och sido så är jag ju jävligt vältranad. Eller hur? ;)



Sen det där med TV:en har jag ingen aning om vad som hände. Tror det är något paranomalt. Poltergeist någon?

2008-10-18 @ 22:12:38
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Targa

Ganska vältränad, men du borde fixa så att du får mera ben och armmuskler.=)



Jag är väldigt vältränad , jag springer några kilometer varje dag och brukar cykla också.

2008-10-18 @ 23:39:48
URL: http://agrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0