Kenny Katende !

Hörni vet ni vad, jag har blivit tränad av en proffs boxare idag och det var väldigt roligt. En applåd för honom.
Tänka sig att man blev tränad av Kenny Katende idag och det var ju coolt.
http://www.st.nu/blogg/bilder/18/KennedyKatende_.jpg


Man trodde att ja, att man inte skulle göra så mycket under dagens idrottslektion.  Dem förra gångerna när man hade boxning under en idrottslektion, så gick man bara igenom hur man skulle stå och sådant som man ska veta om man ska boxas.Vi boxades dom förra gångerna också, men då hade jag och min klass inte Kenny.
Så, man trodde att man inte skulle göra så mycket under den här idrottslektion då.

Det som hände var att han sade hej och sedan  sade han att han skulle köra hårt med oss, alltså min klass.

Hårt blev det också och ennu värre blev det på slutet av Idrottslektionen.

När lektionen var slut, så var varenda person i klassen jävligt trött och då menar jag att alla var trött alltså.

Det man ska nämna är att han värkligen tränade oss bra idag och det kan man värkligen säga.  Man får hoppas på att man inte kommer att ha träningsvärk imorgon efter dagens hårda träning.



http://www.swebox.se/files/%7B3BCA0769-4302-4843-9E99-16B4673117B3%7D.jpg


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Ja, du ville att jag skulle skriva nåt så nu har jag gjort det :D

2008-12-01 @ 16:56:41
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0