Vad som har hänt idag.

Joo, vad har hänt idag då.
Jag har inte gjort så mycket idag,på grund av att jag är sjuk och då menar jag så sjuk som man kan bli UscH.

Jag vaknade klockan 10.00 idag och hade fruktansvärt ont i huvudet och tog en alvedon och sedan så gick det över som tur va.
Därefter kollade man på tv ett tag och plötsligt märkte jag att jag somnade till och sedan åt jag mat. =)

Nää, tänkte jag.

Jag kan ju inte bara ligga och ta det lungt ännu en dag, jag har alltså varit sjuk i två dagar. Jag började att plugga lite engelska och fysik och sedan efter att man hade pluggat ett tag, blev det så att man började att kolla på filmer.

Efter att man hade kollat på några filmer, så blev det lite plugg till  , tog det lungt och tror att jag nog somnade en  gång  till också hehe.

Det blir nog ingen skola för mig imorgon också, på grund av att jag är sjuk ännu.=(
Det är jobbigt att vara sjuk, när man vet att man har prov den dagen  man är sjuk.

Alla som är sjuka nu, krya på er.
Till er som inte är sjuka, akta er för viruset som är här nu.




Söker man på "sjuk" och "ont i halsen" kommer den här bilden upp hehe.
http://byfiles.storage.msn.com/y1pYIRn6cITyVbaUvy3B5b0Eui4bwWQV1Cc1CzlNPJzBxzSHi8qotJgBbPe1hjUOy53


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jävlar, jag tror inte att jag aktade mig för viruset tillräckligt. Annars skulle jag ju inte sitta här hemma med världens sämsta hals.



Ses du

2008-12-05 @ 11:39:12
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0